Siirry sisältöön

Palautusohje

Palautusoikeus

Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, muuttumaton sekä alkuperäisessä pakkauksessaan. Tuotelappujen tulee olla kiinni tuotteessa ja pakkauksen tulee olla jälleenmyyntikuntoinen. Sovittaessasi tuotetta lemmikille, olethan huolellinen, että tuote pysyy puhtaana ja tarttuneet irtokarvat on poistettu ennen palautusta.

Willi.fi verkkokauppapalautus on asiakkaalle ilmainen, mikäli asiakas käyttää kuljetusyhtiön asiakastunnustamme ja palauttaa tuotteen palautusohjeidemme mukaisesti. Palautuksen saapuminen kestää meille noin 5-14 arkipäivää.

Valitettavasti emme käsittele verkkokaupasta tilattujen tuotteiden vaihtoja verkkokaupan varastollamme tai myymälöissämme. Verkkokaupasta tilattu tuote vaihdetaan aina palauttamalla ja tekemällä uusi tilaus paremmin sopivasta tuotteesta.

Huom! Verkkokaupasta tilattuja tuotteita ei voi palauttaa myymälään.

Toimi näin palautuksessa

1. Palautuksesta tulee ilmoittaa aina ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen info@willi.fi, jotta voimme käynnistää rahanpalautusprosessin. 

Pyydämme ilmoituksessanne ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Tilaajan tunnistetiedot: tilausnumero ja tilaajan nimi
  • Palautettavat tuotteet 
  • Palautuksen syyn, JOS kyseessä on vioittunut tai väärä tuote. Muissa tapauksissa palautuksen syytä ei tarvitse ilmoittaa.

Huom! Ilman tilausnumeroa palautettujen tilausten hyvityksessä saattaa kestää normaalia pidempään selvitystyön vuoksi.

2. Vie paketti yhteystyökuljetusliikkeemme toimipisteelle (ei pakettiautomaatit) ja kerro virkailijalle palautustunnuksemme, jolla lähetetty palautus on asiakkaalle veloitukseton. Kirjoitathan paketin päälle seuraavan osoitteen:

Willi.fi / Faunatar Finland Oy, Kaakkoiskaari 22, 53500 Lappeenranta

Matkahuollon asiakaspalautustunnus: 9553122

Muista ottaa kuitti palautuksesta talteen, jos lähetys jostain syystä sattuisi katoamaan matkalla. Asiakaspalvelu käynnistää rahanpalautuksen heti, kun palauttamasi tuote on saapunut varastollemme ja todettu myyntikuntoiseksi.

Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta sähköpostitse osoitteeseen info@willi.fi tai soittamaan asiakaspalveluumme 040 354 3734. Pyydämme lähettämään vioittuneesta tuotteesta kuvat aina sähköpostitse asiakaspalveluumme.

Tilauksen peruminen

Jos huomaat tehneesi virheellisen tilauksen, peruuta tilauksesi mahdollisimman nopeasti ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Kun paketti on pakattu varastollamme, tilausta ei voi enää perua, vaan voit halutessasi palauttaa tuotteet palautusehtojemme mukaisesti.

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info@willi.fi tai soittamalla 040 354 3745. Pyrimme ilmoittamaan asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Willi.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.